1959 – 1960

Λυρική Αφαίρεση

Στη δεκαετία του ΄60 ο καλλιτέχνης με σπάνια διαίσθηση ελέγχει τις διεργασίες του τυχαίου στο εσωτερικό των εικόνων του και εναρμονίζει την εκφραστικότητα του περιεχομένου με την τεχνική του ιδιαιτερότητα. Η επικόλληση ζωγραφικών υλών που υιοθετεί ο Σπυρόπουλος κατορθώνει να εγκλείσει και να αφομοιώσει τις ματιέρες σε μιαν (αισθητικά και υλικά) ομαλή και ενιαία επιφάνεια.

Την εποχή που οι περισσότεροι σύγχρονοί του ανά τον κόσμο επιδιώκουν την έξοδο από τα όρια του δισδιάστατου, αλλά και του τελάρου, ο δικός μας αφηρημένος κλασικός « επεξεργάζεται» με συνεχείς επεμβάσεις το μουσαμά του. Κάθε στρώμα επιφάνειας δεν αντιμάχεται το προηγούμενο. Αντίθετα το βοηθάει αναδεικνύοντας συνεχώς ποιότητες κρυμμένες.

1959
Λίνδος Νο 2
Spyropoulos Foundation-Λίνδος Νο 2
126 × 97 εκ.
Λάδι σε καμβά
1959
Λίνδος Νο 1
Spyropoulos Foundation-Λίνδος Νο 1
79 × 129 εκ.
Λάδι σε καμβά
1959
Ιθάκη Α-Ι
Spyropoulos Foundation-Ιθάκη Α-Ι
48 × 59 εκ.
Λάδι σε χαρτί
1959
Ιθάκη Α
Spyropoulos Foundation-Ιθάκη Α
50 × 60 εκ.
Λάδι σε χαρτί
1959
Δευτέρα πρωί
Spyropoulos Foundation-Δευτέρα πρωί
160 × 220 εκ.
Λάδι σε καμβά
1960
Ήχοι του Βάλτου
Spyropoulos Foundation-Ήχοι του Βάλτου
195 × 130 εκ.
Λάδι σε καμβά
1960
Πύλος 39
Spyropoulos Foundation-Πύλος 39
41 × 55 εκ.
Λιθογραφία
1960
Πύλος 38
Spyropoulos Foundation-Πύλος 38
38 × 52 εκ.
Λιθογραφία
1960
Πύλος 37
Spyropoulos Foundation-Πύλος 37
57× 41 εκ.
Λιθογραφία
1960
Πύλος 36
Spyropoulos Foundation-Πύλος 36
41 × 55 εκ.
Λιθογραφία